فروش اقساطی خودرو                         تماس با ما

فروش اقساطی کوییک آر

جهت آگاهی از شرایط ویژه فروش اقساطی کوییک آر شرکت سایپا لطفا با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید و یا از طریق اپلیکیشن واتساپ پیام هید.

شرایط فروش اقساطی کوییک

    • حداقل پیش پرداخت ( ۵۰ درصد )
    • بازپرداخت به صورت دو ماه یکبار بدون ضامن
    • تحویل خودرو قبل از هر گونه پرداخت وجه

مزایای خرید اقساطی کوییک

    • سند خودرو به نام خریدار
    • تحویل آنی خودرو
    • ۲۴ ساعت فرصت تست رنگ، بدنه و کیلومتر
    • تسویه زودتر از موعد و کسر سود

بررسی کوییک شرکت سایپا

کوییک یک خودرو هاچبک می باشد و در طراحی آر سعی شده جوانگرایی و زیبایی به شکل قابل توجهی اعمال شود. دو رنگ شدن و همین طور رنگ قرمز خاصی که در بدنه و داشبورد این خودرو استفاده شده، باعث گردیده، خانم ها نیز به سمت این خودرو جذب شوند.

دانلود دفترچه راهنمای کوییک

قدرت موتور کوییک

کوییک در مقایسه با پژو 206 تیپ دو از قدرت مناسبی برخوردار است، اما همچنان با پژو پارس TU5 و یا پژو 206 تیپ 5 از رقابت باز می ماند. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر مجهز می باشد که گشتاوری معادل 87 اسب بخار ایجاد می کند.

مثل همیشه نیز در مدل اتوماتیک شرکت سایپا از گیربکس CVT بهره می برد.

در کل اگر پشت پراید و تیبا رانندگی مناسبی را تجربه کردید، این خودرو نیز با آپشن های بیشتر و همین طور حالت هاچبک خود از کیفیت بالاتری برخوردار است و می توانید جزو انتخاب های خود جهت خرید قرار دهید.

مصرف سوخت

تجربه نشان داده است که محصولات سایپا از صرف سوخت به مراتب پایین تری از محصولات شرکت های دیگر برخوردار هستند. مصرف سوخت کوییک نیز در مدل دنده ای نیز هر صد کیلومتر 7 لیتر بنزین می باشد.

 

گروه خودروسازي سايپا پس از شناسايي نياز بازار به محصولاتي برخوردار از زيبايي ظاهري به‌ويژه نياز به عرضه خودروهايي با رنگ‌هاي متفاوت و جديد، تصميم گرفت محصولي با نام كوييك- آر را توليد و عرضه كند. اين خودرو با بهره‌گيري از رنگ‌آميزي جذاب و متفاوت در بدنه، سقف و همچنين تريم داخلي توليد مي‌شود و مجهز به رينگ آلومينيومي است. تلفيق طيف وسيعي از رنگ‌هاي جديد در اين محصول، زيبايي و تمايز فراواني ميان اين خودرو و ساير محصولات توليد داخل ايجاد كرده و با استقبال قشرهاي مختلف مشتريان به‌ويژه جوانان و بانوان مواجه شده است.

موتور4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور1503 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دندهCVT یا 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
حداکثر سرعت– کیلومتر در ساعت
وزن1063 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4005 طول – 1678 عرض – 1492 ارتفاع
فاصله بین دو محور2415 میلیمتر
ترمز و پایداریترمز جلو دیسکی عقب کاسه ای – ABS – EBD – BA – ESC
کیسه هواکیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتینمایشگر 7 اینچی لمسی – رهیاب – بلوتوث – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
دیگر تجهیزاتفرمان برقی یا هیدرولیک نسبت به مدل – رینگ های 14 اینچی آلومینیومی – سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS – سیستم هشدار سرقت با بوق VAS – چراغ های مخصوص روز – استارت دکمه ای – سیستم ورود بدون کلید – دوربین عقب – سنسور پارک عقب – کروز کنترلخودرو در سه مدل ارایه می شود که نسبت به مدل بعضی از تجهیزات بالا روی آن نصب شده است